Gemeenteraadslid en fractievoorzitter Gerard Wassing

Foto: Vidoto

Gerard Wassing is anesthesie- medewerker. Zijn aandachtgebied is zorg en loopt dagelijks tegen de negatieve effecten van de marktwerking in de zorg aan. Op zieke patienten kun je geen productiecijfers los laten en ook geen winst maken. De SP is de enige partij die daadwerkelijk werk maakt van zorg en vecht voor de menselijke maat. Voor zo'n partij wil hij zich inzetten!

T: 0610714578
E: g.wassing@duiven.nl

Gemeenteraadslid Wilma Daams-van Geijn

Foto: Vidoto

Wilma Daams-Van Geijn is vakbondsbestuurder van FNV bondgenoten.  Wilma heeft werkgelegenheid als aandachtsgebied en zal zich inzetten voor "echte banen" en  zich verzetten tegen de zogenaamde “loondump"; gekwalificeerd personeel ontslaan en vervolgens goedkopere arbeidskrachten aannemen.

T: 0651256323
E: w.daams-vangeijn@duiven.nl

Gemeenteraadslid Carlo Veraart

Foto: Vidoto

Carlo Veraart is databeheerder van beroep. Hij houdt zich bezig met veiligheid en criminaliteit. Zijn idee is dat je met het behoud van de gebiedsagent en het verbeteren van de buurten het gevoel van veiligheid kunt verhogen en criminaliteit kunt verminderen. Daarnaast heeft hij speciale interesse voor milieu en werkgelegenheid.

T: 0610407989
E: c.veraart@duiven.nl