SP Duiven ligt op koers!

1 december 2008

SP Duiven ligt op koers!

Sinds 1 december is SP Duiven een afdeling in oprichting.

"Onze kiezers moeten ook in Duiven wat te kiezen hebben" was onze belangrijkste doelstelling toen wij eind december 2006 begonnen met de oprichting van ledenwerkgroep SP Duiven.We wilden graag een eigen afdeling worden en ons laten zien en horen aan de duivense burgers. Nu, twee jaar later, kunnen we zeggen dat we daarin al voor een groot deel in geslaagd zijn. Trots kunnen wij u melden dat we sinds december 2008 de status van "afdeling in oprichting"hebben. Wanneer we de komende periode laten zien als een volwaardige afdeling te kunnen functioneren, krijgen we over een half jaar de status "SP afdeling Duiven". Als afdeling kunnen we dan meedoen met de gemeenteraadsverkiezingen en daarmee ook de SP stemmers in de gemeente Duiven een stem geven. Om verkiesbaar te zijn en om een goed bestuur in stand te houden hebben wij actieve leden nodig. Wij hopen dan ook op voldoende steun van SP leden. Wanneer u lid bent en actief wil worden, meld u zich dan aan bij onze voorzitter. Als u geen lid bent maar wel geinteresseerd in een actief lidmaatschap kunt u ook contact opnemen met onze voorzitter.