Ruim 120 nieuwjaarswensen ingevuld voor onze burgemeester en gemeente!

22 december 2013

Ruim 120 nieuwjaarswensen ingevuld voor onze burgemeester en gemeente!

De inwoners van de gemeente Duiven hebben via de SP de mogelijkheid gekregen om hun nieuwjaarswensen voor onze nieuwe burgemeester en gemeente te kunnen doen. Dat daarbij een lekkere oliebol van een lokale bakker geserveerd werd was mooi meegenomen.

Voor de SP is het houden van acties zoals deze een mooie gelegenheid om in gesprek te komen en te horen wat er leeft onder de bevolking

Hoewel het koud en winderig was waren toch veel mensen bereid om een persoonlijke boodschap voor de burgemeester op te schrijven. Ook werd er veelal van de mogelijkheid gebruik gemaakt om nog een speciale wens voor de gemeente of voor zichzelf te doen. Wensen  zoals "werk" of "meer aandacht voor zorg" zijn voorbeelden van wensen die opvielen.

Wethouder Nijland (links, VVD) en wethouder van Groningen (midden, Lokaal Alternatief) vullen ook een nieuwjaarswens in

Voor de mensen die nog geen nieuwjaarswens hebben kunnen doen; a.s. zaterdag, 28 december staat SP Duiven tussen 13 en 15 uur opnieuw in winkelcentrum "de Elshof".

SP Duiven wenst u fijne kerstdagen toe.