SPeciale nieuwjaarswens

14 december 2013

SPeciale nieuwjaarswens

Op 21, 22 en 28 december staat SP Duiven in winkelcentrum “De Elshof” om de inwoners van de gemeente Duiven de gelegenheid te geven een nieuwjaarswens te schrijven voor Rik de Lange, onze nieuwe burgemeester. Met deze nieuwjaarswensen kunnen de inwoners natuurlijk de burgemeester het beste wensen maar tegelijkertijd ook opschrijven wat zij, in de komende moeilijke jaren, van hem en de gemeente verwachten. De nieuwjaarswensen zullen in begin januari door SP raadslid Pim Neuteboom overhandigd worden aan onze nieuwe burgemeester.

Burgemeester Rik de Lange

Het beloofd een spannend jaar te worden voor onze gemeente en haar inwoners. Het kabinet Rutte gaat vanaf 1 januari 2014 veel (jeugd)zorgtaken over de schutting van de gemeente gooien zonder dat daar extra financiële middelen tegenoverstaan. De gemeente wordt hierdoor gedwongen keuzes te maken die vaak ongunstig uitpakken voor de mensen die het minst te besteden hebben of van zorg afhankelijk zijn. Door het invullen van deze nieuwjaarswensen wil SP Duiven de inwoners van Duiven, Groessen en Loo de mogelijkheid geven de burgemeester en het gemeentebestuur van hun wensen, verwachtingen, gedachten, dromen, ideeën en vooral hun hoop kennis te laten nemen. Het invullen van de nieuwjaarswenskaarten vindt plaats in het winkelcentrum op de genoemde data tussen 13.00 en 15.00 uur. Iedere inwoner die een wenskaart invult staat een lekkere oliebol te wachten, gebakken door een bekende lokale bakker.