Nieuwjaarswenskaarten overhandigd aan burgemeester Rik de Lange

23 januari 2014

Nieuwjaarswenskaarten overhandigd aan burgemeester Rik de Lange

214 nieuwjaarswenskaarten zijn vanmiddag door SP-fractievoorzitter Pim Neuteboom overhandigd aan burgemeester Rik de Lange. Deze wenskaarten waren ingevuld door de inwoners van de gemeente Duiven voor onze nieuwe burgemeester en gemeente en waren voorzien van een persoonlijke boodschap of wens.

Leden van SP Duiven en burgers die een wens gedaan hebben luisteren naar Rik de Lange

Met deze nieuwjaarswenskaarten-actie wilde SP Duiven de inwoners de mogelijkheid geven om met behulp van deze wenskaarten de burgemeester succes te wensen maar hen ook de gelegenheid te geven om hem en de gemeente deelgenoot te maken van hun eigen wensen, dromen en zorgen.

Een inwoner wilde graag haar boodschap persoonlijk aan de burgemeester overhandigen

Wat opviel was dat veel burgers opgeschreven hebben dat zij hopen dat de burgemeester er voor hen zal zijn, dat zij zorgen hebben over de afbraak van zorg en andere sociale voorzieningen, zij hopen dat er meer voorzieningen voor de jeugd komt en dat de verkeerssituatie rondom station gaat verbeteren.

Rik de Lange is nu vooral bezig kennis te maken met onze gemeente en is dan ook blij met deze nieuwjaarswensen. "Dit is helemaal in de lijn van het warme welkom die ik hier in Duiven heb gekregen. Ik ga ze zeker allemaal inkijken om zo te weten te komen wat er zoal bij de inwoners leeft", aldus onze burgemeester.