Nieuw bestuur voor SP Duiven

29 mei 2014

Nieuw bestuur voor SP Duiven

Afgelopen dinsdag, 26 mei, is er een nieuw bestuur voor SP Duiven gekozen. Gerard Wassing is opnieuw tot voorzitter  gekozen en volgt Lydia Bitter Wilco ten Wolde op als organisatiesecretaris.

Tijdens de goed bezochte algemene ledenraadsvergadering is ook Emmy Kreuzen weer gekozen tot penningmeester en Pim Neuteboom tot algemeen bestuurslid. Wilco ten Wolde gaat de SP fractie ondersteunen in het raadswerk.

De SP in Duiven groeit! Dit blijkt uit de grote hoeveelheid actieve leden die zich graag willen inzetten voor een 100% sociaal Duiven maar ook aan het aantal stemmers in Duiven die steeds meer hun vertrouwen aan de SP geven.

Actief zijn voor de SP kun je op veel manieren; van helpen met folderen tot en met actie voeren op straat. SP Duiven prijst zich gelukkig met zo'n enthousiaste groep bevlogen mensen die zich graag inzetten voor een maatschappij waarin menselijke waardigheid, solidariteit en gelijkwaardigheid centraal staan.