Kom ook naar inloopdag en maak kennis met de Duivense politiek!

27 februari 2018

Kom ook naar inloopdag en maak kennis met de Duivense politiek!

Foto: SP

Op zaterdag 10 maart a.s. wordt er op initiatief van SP Duiven een inloopdag georganiseerd waaraan alle politieke partijen van onze gemeente deelnemen. Tijdens deze inloopdag kunnen de inwoners van Duiven, Groessen en Loo kennismaken met de lijsttrekkers, kandidaatsraadsleden en vrijwilligers van de SP, PvdA, VVD, CDA, GroenLinks, Lokaal Alternatief, D66 en Pro Duiven. De inloopdag vindt plaats in De Elshof Passage.

Op 21 maart a.s. zijn er gemeenteraadsverkiezingen en is er een referendum over de zogenaamdesleepwet. De Duivense lokale politici willen tijdens deze inloopdag graag in gesprek met onze inwoners en hun vragen beantwoorden zodat zij straks op 21 maart een goede keuze kunnen maken

De verhuurder van De Elshof Passage steunt dit initiatief door gratis winkelruimte voor deze gelegenheid ter beschikking te stellen en de inwoners van onze gemeente de mogelijkheid te geven om op een eenvoudige, laagdrempelige manier in contact te komen met de lokale politiek. De koffie staat vanaf 11.00 uur klaar.

De inloopdag begint om 11.00 uur en zal om 16.00 uur weer sluiten.