Campagne voeren op 1,5 meter!

22 februari 2021

Campagne voeren op 1,5 meter!

Foto: Gerard Wassing

Op 15, 16 en 17 maart a.s. zijn er tweede kamerverkiezingen. De coronapandemie maakt dat politieke partijen creatief moeten zijn over de manier waarop je het best contact maakt met onze inwoners. SP Duiven is begonnen met campagne voeren op 1,5 meter!

De SP is een partij die altijd te vinden is onder de mensen, of er nu wel of geen verkiezingen zijn. De coronacrisis heeft voor onze partij daarom grote gevolgen gehad en missen we het contact met u enorm. Gelukkig zijn er binnen onze partij ontzettend vindingrijke personen die goed nagedacht hebben over manieren waarop je in deze tijd op een verantwoorde manier  contact kan hebben. Zo zijn er landelijke beltteams actief, worden er Zoom en MS Teams livestreams gehouden, zijn er SP-journaals en hebben we hulpattributen gemaakt om de 1,5 meter te garanderen.

Foto: Hielko Plantenga

Op deze foto is te zien hoe Duivense SP-ers met een 1,5 meter mat toch in contact met onze inwoners kunnen komen om onze ideeen voor een 'Eerlijker Nederland' voor het voetlicht te brengen.

De SP heeft landelijk de laatste tijd veel successen behaald; zo wordt het partnerverlof uitgebreid, wordt er verplicht kennis gedeeld over het coronavaccin, worden de huren van sociale huurwoningen bevroren, hebben we een correctief referendum kuinnen invoeren en hebben we de toeslagen-affaire aan het licht gebracht.

Deze successen zijn mede mogelijk gemaakt worden dankzij uw steun. En uw steun is de komende periode harder nodig dan ooit want 'ons land moet eerlijker!' Stem daarom op 15, 16 en 17 maart 2021 SP!

Kijk hier naar wat de SP voor u kan betekenen!