SP zoals altijd weer aanwezig op 1e 'Duuve te gek' sinds corona

25 september 2022

SP zoals altijd weer aanwezig op 1e 'Duuve te gek' sinds corona

Foto: Gerard Wassing

Het was zoals altijd op 'Duuve te gek' weer stralend weer  en genoten de inwoners van de gemeente Duiven van de activiteiten, verenigingen en andere organisaties die onze gemeente aan haar inwoners biedt. En natuurlijk was de SP van de partij.

Foto: Gerard Wassing
Onder het motto  'De SP, het gezonder alternatief. Een bitterbal voor de raad, de SP kiest voor een tomaat'  gingen de SP-ers het gesprek met de inwoners aan. Dit was een knipoog naar de onlangs unaniem aangenomen motie om na de gemeenteraadsvergaderingen naast een borrel ook een bitterbal aan de raadsleden te verstrekken. De SP denkt hier uiteraard anders over.

Foto: Gerard Wassing
Tijdens de gesprekken werd ook wel duidelijk dat veel inwoners zorgen hebben over de toekomst en met name over de oorlogsdreiging en de hoge energieprijzen.

Foto: Gerard Wassing
Hoewel onze kraam niet direct in de loop van de bezoekers lag wisten gelukkig veel van onze inwoners de weg naar ons wel te vinden. En zoals vaak vonden onze SP schuursponsjes gretig aftrek.