Verkiezingsprogramma 2010

De gemeenteraadsverkiezingen van2010 staan voor de deur. SP Duiven wil graag meebesturen namens u!

Sinds 2006 timmert SP Duiven aan  de weg voor een rechtvaardiger en socialer Duiven. Door middel van acties, buurtonderzoeken en enquêtes staan wij dicht bij de mensen. Dat zullen we ook blijven doen wanneer we gekozen zijn in de gemeenteraad. Bij alles wat we beslissen zullen wij uitgaan van de drie bekende SP pijlers: gelijkwaardigheid, menselijke waardigheid en solidariteit. Wij staan voor een sociale samenleving met gelijke kansen en mogelijkheden voor iedereen.

Ons verkiezingsprogramma is geschreven vanuit deze drie pijlers en heeft als titel JIJ EN IK ZIJN WIJ! meegekregen. Wij vinden het belangrijk, om naast economie, werkgelegenheid, zorg en veiligheid, vooral ook te investeren in de mensen en de buurten waarin zij leven. Want wanneer het goed gaat met de buurt, gaat het ook goed met de bewoners van deze buurt en dus met onze gemeente! Daarom zal ons motto voor de komende verkiezingen zijn: " Niet denken in termen van wat het kost maar WAT HET OPLEVERT!"

Speerpunten 2010 (pdf) downloadversie

Verkiezingprogramma 2010 (pdf) downloadversie